CookTa

Fajitas

2014. március 23. 16:31 - ko123la

Egy ismerős ajánlotta a linket a Streetkitchen blogon. Nagyjából ez alapján csináltam, bár a sajtszószt senki sem kívánta igazán, ezért az kimaradt.

Hozzávalók:
- 15 dkg hirtelen süthető marhahús-szelet fejenként
- só, bors, őrölt koriander, fokhagymapor
- 2 tortilla-lap fejenként
- 3 fej piros-sárga-zöld kaliforniai paprika
- 1 jégsaláta
- 1 nagy fej lila hagyma
- 30 dkg koktélparadicsom
- 2 db csilipaprika
- 2 gerezd fokhagyma
- 1 fej vöröshagyma
- 1 dl olívaolaj

Elkészítés:
A húst alaposan vékonyra klopfoltam, kézzel bedörzsöltem mindkét oldalon a felsorolt fűszerekkel, és nagyon forró grillserpenyőben, pici olajon hirtelen átsütöttem. Nekem most nem a legfinomabb hús jutott, a forrás felsálból sütötte, én csak lapockát kaptam, amiből a szebb szeletek 2-2 perc alatt sültek pirosra oldalanként. Ahogy megsült a hús, szeletenként szorosan alufóliába csavarva félretettem. A serpenyőben átgrilleztem a félcentis félkarikákra vágott paprikát. Amíg pihent a hús, a paradicsomos salsát készítettem el. Ehhez egy mixerbe beledobáltam a hozzávalókat, a paradicsomot, a fokhagymát, a negyedelt vöröshagymát, a két kis csilipaprikát és az olívaolajat, egy kiskanál sóval. Összedolgoztam, most nagyon, legközelebb sokkal rusztikusabbra hagyom majd. A húst pihentetés után egészen vékony, felvágott vastagságúra szeleteltem, a tálalóedénybe ráöntöttem a levét is az alufóliából. A tortillákat grillen, szárazon felforrósítottam, megágyaztam a húsnak a darabolt jégsalátával, rá a hús, a kockázott lila hagyma, a grillezett paprika, végül a csípős salsa.

Szólj hozzá!
Címkék: marha csili salsa

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr655875200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása