CookTa

Fantás túrótorta

2012. június 11. 10:00 - ko123la

A nosalty-n láttam, megtetszett, vettem túrót, aztán 2-3 napig gyűjtöttem az energiát. Ma este energia ugyan nem volt, de lelkesedés igen, kipróbáltam, működik!

100_6432_small_1.jpg

Hozzávalók:

Tészta:
- 6 tojás
- 6 evőkanál cukor
- 6 evőkanál liszt
- 2 evőkanál kakaó

- 2 teáskanál sütőpor
- 1 dl olaj

Krém:

- 50 dkg túró
- 2 citrom héja, 1 citrom leve
- 12 dkg vaj
- 6 evőkanál cukor

Bevonat:
- 1 liter Fanta
- 2 csomag vaníliás pudingpor
- 6 evőkanál cukor

 

Elkészítés:

Tészta:
A hozzávalókat összekeverni, vajazott-lisztezett tepsiben 180 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt készresütni. Vigyázni kell vele, hogy legyen elég helye, én aggódtam, hogy túl vékony lesz, de _nagyon_ feljött a tészta. Ha kész, kicsit kihűtöm.

Máz:
A tésztasütés közben meg lehet csinálni a bevonatot, ezt is szimplán összekeverni, aztán lassan, kevergetve felforralni. A puding nagyon hirtelen állt össze a végén. Ezt is hűtöttem. Nekem nem volt elég a Fanta, 3 dl hiányzott (Dorka!), helyette egy kis friss limonádét csináltam, jó sok citrommal.

Krém:
Triviális, egy villával összekevertem mindent.

Összeállítás:

A kicsit kihűlt tésztára rákentem a túrókrémet, és még dermedés előtt ráöntöttem a fantamázat.

Tök finom lett, jó lett a piskótatészta az alján, a túró elég édes-krémes, de még nem túl édes, és az egész édességét jól ellensúlyozza a bevonat kellemes savanyúsága.

Szólj hozzá!
Címkék: túró

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr84572559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása