CookTa

Krumplis fasírt salátával

2014. április 26. 15:33 - ko123la

A kitaláláshoz nincs sok közöm, a receptet a neten találtam. Viszont már akkor is megtetszett, és ma csak valami egész egyszerűt akartam enni, a délutáni vendégség előtt. Újra nagyon hálás vagyok a kölköknek, hogy simán lehet nekik egy ilyen salátás ebédet adni, ez igazán felvillanyozott.

DSC_1216_small.jpg

Hozzávalók:

Fasírt:
- 50 dkg sertés darálthús- 50 dkg krumpli
- 1 jó maréknyi petrezsemelyzöld
- 2 kávéskanál só,
- őrölt bors
- 1 kávéskanál fokhagyma-granulátum

Saláta (nyilván teljesen ízlés szerint):
- 25 dkg koktélparadicsom
- 3-4 db kovászolni való uborka
- fél kisebb kígyóuborka
- 2 zöldpaprika
- 2-3 retek
- nagy marék rukkola
- fél fej jégsaláta
- 1 dl olívaolaj
- fél citrom leve
- 3 teáskanál cukor
- 1 kávéskanál só
- őrölt bors

Elkészítés:
A krumplit durvára reszeltem, a petrezselyemzöldet picire kaszaboltam, és az összes hozzávalót alaposan összekevertem. Tojás nem volt benne, így is klasszul összeállt. A lapos kis fasírtokat forróra előmelegített olajban, de utána szép lassan sütöttem meg, hogy a belsejében is átsüljön a krumpli. Közben a nagylányom minden saláta-alkatrészt felvágott, köszi neki :-). A salátához az öntetet egy kicsit korábban összekevertem, hogy összeálljon, és csak egy negyedórával az ebéd előtt forgattuk bele, hogy minden maximálisan ropogós és friss maradjon benne.

DSC_1213_small.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr706087813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.04.26. 19:13:07

Ezt lehet hogy én is kipróbálom.

2014.04.26. 19:15:35

Szerintem a tojás nagyon kellene bele pedig.

ko123la 2014.04.27. 11:00:56

@Diorella Queen: Hi, az ösztön diktálná, ilyesmibe szokott rakni az ember, de ebből most tényleg nem hiányzott - nekem :-)
Ha kipróbálod, és tojásosan, írd majd meg, milyen lett. Köszi
süti beállítások módosítása