CookTa

Mézes-balzsamecetes paradicsomsaláta

2015. november 08. 19:35 - ko123la

Egy faék egyszerűségű recept, de az egyszerűség ellenére is különleges lett ez a variáció, szeretném megismételni, ehhez érdemesnek ítéltetett a megörökítésre.

dsc_1509_small.jpg

Hozzávalók:
- 6 db nagyobb paradicsom
- 1 kisebb fej lila hagyma
- 2 nagyobb szál zöldhagyma
- só, bors
- 2 evőkanál méz
- 3 evőkanál balzsamecet
- 3 evőkanál olívaolaj

Elkészítés:
A paradicsomokat feleztem, és vékonyra, félcentisre szeleteltem. A lila hagymát egész apróra vágtam, a zöldhagymát felkarikáztam. Sóztam, borsoztam, összekevertem, és kicsit félretettem. Az öntethez a balzsamecetet a mézzel egy teflonos kis lábosban addig forraltam, amíg újra mézes állagú, sötét, fényes, karamelles lett, kicsit hagytam állni, és ezzel locsoltam meg az addigra levet eresztett paradicsomokat. Ezt is beleforgattam, végül egy kis olívaolajjal még átfényeztem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr978014601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása