CookTa

Mini kakaós/diós csiga

2013. május 21. 23:03 - ko123la

Ez nem is igazi poszt, csak egy hangulatjelentés, nem is igazi recepttel. Viszont érdekes elmondani, mert láttam a neten több helyen is, és egy reggel, amikor kifogyott a kenyér, és nem volt itthon müzli sem, és nem akartam mindenáron zabkását főzni a családnak, ellőttem, és nagyon bejött gyors ételnek.

20130610_190826_small.jpg

Hozzávaló alapja a bolti vajas/leveles tészta. Kinyújtottam egész vékonyra, ami a deszkámon még elfért, olvasztott margarinnal megkentem, megtöltöttem, a tetejét még egy kicsit megecseteltem a maradék margarinnal, és kisütöttem 180 fokon. A kakaóshoz 3-3 evőkanál holland kakaót és cukrot kevertem össze, a dióshoz hasonló mennyiségű (de egy kicsit több :-)) diót vágtam össze a deszkán durvára, és ugyanannyi cukorral kevertem. A dióshoz még nagyon bejött, hogy a tetejét alaposan megszórtam barnacukorral, ami szépen rákaramellizálódott a sütőben, ahhoz be is kapcsoltam a grillfokozatot. Mind a kettő egész jó lett, szerintem kihűlve nem lehet az igazi, de annyi ideje nem volt egyik alkalommal sem, érdemes kipróbálni gyors mentőakciónak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr35312099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása