CookTa

Málnakrémleves

2013. július 22. 20:32 - ko123la

Szezon van, másrészt pedig nagyon szeretem a Leroy standard málnalevesét, és egyre melegebb is van, nem volt kedvem főzéssel fűteni a konyhát. Így minden egy irányba mutatott... Mondjuk, én szívesen ettem volna a korábban kétszer is kipróbált hideg nektarinlevest, amibe a második körben isteni volt egy doboz málna is, de ennek jobban örült a család. Legközelebb tartozom magamnak azzal, hogy megpróbálom reprodukálni a leroyos túrógombócot is levesbetétnek, de ahhoz ma nem volt erőm.

20130722_124559_small.jpg

Hozzávalók:
- 30+5 dkg málna
- 1,5 dl habtejszín
- 1 dl natúr joghurt
- 1 dl tej
- 1 csomag vaníliás cukor
- 1 evőkanál porcukor

Elkészítés:
Hát nem mondanám, hogy túlbonyolítottam: minden bele a turmixba (pár szemet hagytam a tálaláshoz a málnából), pár másodperc zümm, aztán hűtő, és kész.

1 komment
Címkék: tejszín málna

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr815419235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rfbzs 2013.07.23. 13:58:47

Köszi a receptet, már éppen lefogyott a málnánk. Na, majd jó lesz jövőre.
süti beállítások módosítása