CookTa

Csirkecomb joghurtos-fokhagymás-csilis mázban sütve

2013. december 15. 15:17 - ko123la

Nem saját recept, a tévében láttam, de sorry, fogalmam sincs, hol, és így nem is tudom belinkelni. Rendben volt, a fő funkciót betöltötte, hogy valami újat, másfélét is együnk.

20131214_132509_small.jpg

Hozzávalók:
- 5 db egész csirkecomb
- 2 dl natúr joghurt
- 5 gerezd fokhagyma
- 1 kávéskanál pirospaprika
- 1-2 db csili (vagy valami ilyesmi, nekem a nagymamám-féle szárított őserő-paprika)
- 1 púpozott evőkanál méz

Elkészítés:
A csirkét több helyen csontig bevagdosom és besózom. A pác hozzávalóit alaposan összekeverem egy nagyobb edényben, majd beleteszem a csirkét, és kézzel erősen belemasszírozom a mázat. Én időben megcsináltam reggel, így tudtam hagyni állni 2-3 órát a sütés előtt. A sütéshez lecsorgattam a felesleges mázat, egy pici olajjal egy tepsibe raktam, és fedés nélkül 45 percig sütöttem 200 fokon.

Szólj hozzá!
Címkék: csirke joghurt

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr215693573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása