CookTa

Ropogós gofri csokihabbal

2013. március 10. 10:58 - ko123la

Gofrinak eddig alapvetően a sima, kicsit sűrűbb palacsintatésztát sütöttem. Most igazából gofrihoz való csokihabot kerestem, akkor találtam ezt a receptet (Ginevra), gondoltam, hogy kipróbálom.

Hozzávalók:
- 50 dkg liszt
- 6 dl víz
- 2 dl olaj
- 3 db tojás
- 5 evőkanál cukor
- 1 csomag vaníliás cukor
- 1 evőkanál sütőpor
- 1 csipetnyi só

A csokihabhoz egy 2,5 dl-es habtejszínt vertem fel, két evőkanál Nesquik kakaóval.

Elkészítés:
A tojásokat szétválasztom, a sárgájából az összes hozzávalóval sima tésztát keverek, majd óvatosan beleforgatom a keményre felvert fehérjét is. Sűrűbb. mint a szokásos tésztám. Van olaj a tésztában, de azért bőven kellett olajozni a sütőt hozzá. 

Finom lett, elsőre érdekes volt, hogy annak ellenére, hogy nincs benne tej, mennyire hasonlít a sima, nálunk szokásos gofrihoz, de tényleg ropogósabb lett egy kicsit, és talán nehezebb is. Jól ment hozzá a csokihab.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr565125818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása