CookTa

Paradicsomos-padlizsános rákragu

2013. október 19. 19:08 - ko123la

A Duna Gardenben ettem hasonlót, azt próbáltam meg otthon reprodukálni. Abban padlizsán nem volt, viszont az állaga nagyon tetszett, egészen sűrű volt, és emiatt tettem bele a padlizsánt is. Maga a ragu isteni finom lett, a gyerekeknek és nekem nagyon bejött hozzá a pizzakenyér. A teljesség kedvéért el kell mondani, hogy volt ellenszavazat is - a párom szerint nem volt meg a harmónia az egészben, tésztával kellett volna enni.

20131013_134025_small.jpg

Hozzávalók:
- 5 nagy fej paradicsom
- 1 lila hagyma
- 1 citrom héja
- 1 citrom leve
- só, bors, bazsalikom
- 1 kisebb padlizsán
- 1 vöröshagyma
- 3-4 nagy gerezd fokhagyma
- 1 doboz hámozottparadicsom-konzerv
- 1-1 evőkanál bazsalikom és oregánó
- 50 dkg rák

Elkészítés:
Két külön körben csináltam. Az első menetben előkészítettem a padlizsánt: kisebb kockákra vágtam, kicsit besóztam, és betettem a hűtőbe. Utána a friss, felkockázott paradicsomokból, a lila hagymából, a citrom reszelt héjából és levéből, sóval, frissen őrölt borssal, és kis bazsalikommal salsát csináltam, és ezt is betettem összeérni a hűtőbe. Amíg gazdagították egymást az ízek, addig elkészítettem a pizzakenyér tésztáját, az alappizza-receptünk szerint, ezzel tálaltam a végén a ragut. A második menetben elkezdtem összeállítani. Kevés olívaolajon üvegesre sütöttem a vöröshagymát, betetettem az apróra vágott fokhagymát, majd átforrósítottam a padlizsánt is. Ezután bele a konzervparadicsom, a fűszerek, amikor azzal is összerottyant, egy kicsit hagytam puhulni. Pár perccel később jött bele a salsa, végül a rákok, és mivel azoknak nem kell sok, gyorsan kész is lett. Pontosan időzítve kisült hozzá a pizzakenyér is - óvatosan, feltét nélkül gyorsan sül, nem sokon múlt, hogy megégjen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr995586958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása