CookTa

Túrós fánk

2013. február 10. 15:50 - ko123la

A life.hu-n láttam a receptet. Mivel elég egyszerűnek látszott, és már régebben terveztem egy fánkot, kipróbáltam. Az eredeti recept melletti képen egy csodálatos, szalagos fánk volt, valami olyasmit vártam én is. Hááát... az enyém eléggé chokito-s lett, ronda, de legalább finom:

20130210_165749_small_1.jpg 
Hozzávalók:

- 1/2 kg túró
- 8 db tojás
- 12 evőkanál liszt
- 3 evőkanál porcukor
- 2 csomag vaníliás cukor
- 1 kávéskanál sütőpor
- 2 csipet só

Elkészítés:
Szerencsére gyors és egyszerű: simán mindent össze kell keverni, és bő olajban, nem túl gyorsan kisütni. Elvben vízbe mártogatott két evőkanállal lehetne szépet szaggatni belőle, de annyira ragad a tészta, hogy bőven elég kis halmokat engedni az olajba. A forrás szerint magától megfordul, de nekem egy kivételével ez nem történt meg - úgyhogy én forgattam.

Szólj hozzá!
Címkék: túró

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr595072773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása