CookTa

Aranydurbincs roston

2012. április 23. 21:15 - ko123la

Szép horvát emlékeket idézve keresgéltem friss tengeri halast Pesten. A nagycsarnokban van a gugli barátom szerint, de hét közben gáz a közlekedés/parkolás, hétvégén meg nem akarok emiatt bemenni, úgyhogy go M0 és Budaörs (http://plpseafood.hu/the-fishmonger.html). A legvonzóbbak az egyemberes kisebb durbincsok voltak, abból vettünk. Egy kicsit húzósabb az otthoni főzéshez képest, de étterminél még mindig sokkal olcsóbb.

100_6411_small.jpg

Elég kicsi volt, nem irdaltam, így a bőre is szebben megmaradt. Időközben járt már nagyobb darab is nálunk, azt azért be kell vágni, és megsütni is nehezebb volt, maradnak a kisebbek. Kitettem egy tálcára, meglocsoltam egy fél citrom levével, és hagytam egy félórát állni. Utána só-bors gazdagon, egy szelet citrom és egy gerezd fokhagyma a hasába, és sütés. Ehhez a nagy, vastagtalpú, öntöttvas grillserpenyőben kis vajat és olívaolajat hevítettem, jó forróra, beledobáltam 5-6 gerezd kicsit megnyomott fokhagymát, és mindkét oldalát szépen átsütöttem. Hozzá az egyik utolsó palack Kovács-féle Pipacs-rozé ment (http://www.klborhaz.hu/), lassan rendelnem kellene újra...

Szólj hozzá!
Címkék: hal

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr894469278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása