CookTa

Bréking: bookta a cooktán - túrós bukta

2012. október 06. 22:25 - ko123la

A lányok nagyon kértek valami csemegét, túró volt otthon, egy kis böngészés után ezt választottuk, thx sütigyár.

100_6638_small.jpg

Hozzávalók:
- 2,5 dl tej
- 25 dkg túró
-
0,8 dl étolaj
- 60 dkg liszt
- 4 evőkanál cukor
- 1 tojás
- pici só
- 1 csomag szárított élesztő
- sűrű, kemény lekvár tölteléknek

Elkészítés:
A szokásos módon kelttésztát csináltam a kenyérsütő gépben, a langyosra melegített tejben hagytam egy kicsit megfutni az élesztőt, aztán bele minden nedves, aztán száraz hozzávalót, a túrót is. AZ eredeti receptben volt fél deci kefír is, nekem nem volt otthon, passz. A gép után belisztezve hagytam kelni, majd újra átdolgoztam, ujjnyi vastagra nyújtottam, négyzetekre vágtam. Az egyik felébe túrós töltelék ment, a másikba félbe lekvár, feltekertem és lekentem egy felvert tojással. Sütőpapírral kibélelt tepsiben, 165 fokos sütőben 30-35 percig sütjük.

Jó lett, különösen a túrós, a ribizlilekvár nem igazán illett bele, és nagyon ki is folyt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr24823917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása