CookTa

Répás máj

2014. június 13. 08:39 - ko123la

Most döbbentem meg, hogy ez a családi alaprecept, ami a pároméktól származik, különleges, mert máshol még nem is láttam, a gyerekek egyik legnagyobb kedvence, egyáltalán nincs fenn a blogon. Mivel nem én szoktam csinálni, és most nem is tudtam megkérdezni, hogy kell, kénytelen voltam magamtól megkísérelni reprodukálni. Majd később kérek rá egy hivatalos review-t, de addig legalább a teszteredmények igazolták, hogy elég jól sikerült a kísérlet - a gyerekek szerették.

DSC_0010_small.jpg

Hozzávalók:
- 1 kg csirkemáj
- 1 kg sárgarépa
- 1,5 fej nagy vöröshagyma
- 1 csapott evőkanál majoránna
- só, bors, olaj

Elkészítés:
Az apróra vágott hagymát egy kicsit megpárolom, és ráteszem a karikázott répát. Egy kis só, hogy segítsem a párolást, és hagyom fedő alatt puhulni. Mivel utána a májnak nem kell sok, a darabolt májat csak akkor teszem bele, amikor a répa már majdnem puha. A máj után gazdagon borsozom, beleteszem a majoránnát, leveszem a fedőt, hogy a pároláskor a répából jött lé elfőjön alóla, és pár perc alatt készre főzöm. Hagyományosan rizs jár hozzá nálunk.

DSC_0006_small.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr466289901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása