CookTa

Kakaós kalács

2012. április 29. 20:58 - ko123la

Egy variáció a diós kuglófra, azzal a tésztával csináltam ezt is.

100_6426_small.jpg

A kinyújtás után megkentem most is olvasztott vajjal, megszórtam 3-3 evőkanál cukor és kakaó keverékével. Feltekertem, 3 részre vágtam, és kivajazott sütőformákban 20-20 perc alatt megsütöttem 175 fokon, a második 20 percben sütőpapír fedéssel. A teteje finom ropogós lett, a belseje puha, estére el is fogyott!

Szólj hozzá!
Címkék: kelttészta

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr384479823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása