CookTa

Joghurtos eperfagyi

2013. június 08. 10:06 - ko123la

A hétvégén kapott a család egy fagylaltgépet, és ezzel avattuk fel. A játék előtt megvolt a gépnek a 24 órás mélyhűtő, és így rendben is volt, nagyjából egy óra múlva tényleg egészen fagylalt állagú lett a krém. A habosság érződött rajta, legközelebb lehet, hogy egy kicsit kevesebb ideig habosítom a géppel a joghurtot, és nem verem ennyire keményre a tejszínt. Ami nagy csalódás volt: amit nem ettünk meg frissen, azt beraktam a mélyhűtőbe, és ott ugyanúgy keményre fagyott, mintha nem is látott volna gépet. Abban reménykedtem, hogyha a lehűtés során folyamatos a keverés, akkor úgy megy le a hőmérséklet, hogy a keverés miatt egyáltalán nem lesz benne jégkristály, és megmarad a mélyhűtőben is a krémes állag. Sajnos nem, de frissen isteni volt.

Hozzávalók:
- 30 dkg eper
- 1 nagy doboz natúr joghurt
- 2 dl habtejszín
- 10 dkg porcukor
- 1 teáskanál habfixáló

Elkészítés:
Az epret botmixerrel pürésítettem, beletettem a cukrot és a joghurtot, és az egészet hosszan és alaposan felvertem géppel. Hasonlóképpen a tejszínt a habfixálóval, aztán óvatosan összekevertem, bele a gépbe, és vártam az eredményt.

Szólj hozzá!
Címkék: fagyi eper

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr965350804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása