CookTa

Kókuszos habcsók

2014. április 26. 15:31 - ko123la

Mint ahogy a legtöbb bejegyzés, ez sem saját kreálmány alapján született, az origón olvastam a receptet három összetevős sütikről. A cikk érdekelt, nem akartam elhinni, hogy az az egyszerű csokitorta tényleg összeáll-e rendesen csak tojásból, csokiból és vajból - hááát, ehető lett, de azért máskor nem csinálnék. A következő recept a cikkben a habcsók volt. Ezt még sohasem sütöttem, de valamelyik korábbi receptben kérdeztem, hogy ki mit szokott csinálni a maradék tojásfehérjékkel, és többen is a kézenfekvő habcsókot ajánlották. Ma sütöttem egy diós kuglófot, aminek a tésztájába csak a sárgája kell, és ha már pár napja olvastam a cikket, gondoltam, most megmentem a fehérjét, teszek egy kísérletet erre is.

DSC_1211_small.jpg

Hozzávalók:
- 2 tojásfehérje
- 10 dkg porcukor
- 7 dkg kókuszreszelék

Elkészítés:
A fehérjéket géppel elkezdem felverni, lassan hozzáadagolom a gépben a cukrot, és amikor teljesen kemény lett, akkor kézzel óvatosan beleforgatom a kókuszt. Habzsákból nyomtam ki sütőpapírra, 155 fokon 25 percig sütöttem, és ez az állag tökéletes lett, mindenhol megsült, de még nem kemény. Így tényleg nagyon ízlett, legközelebb azt még megfontolom, hogy a cukor mennyiségét egy kicsit csökkentsem, elég édes lett.

DSC_1207_small.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: kókusz

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr626088453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása