CookTa

Barbecue csirkeszárnyak

2014. május 24. 18:44 - ko123la

Ahogy a mézes-csilis csirkeszárnyaknál már írtam, jó nagy csapat gyűjt össze, és volt két kisebb versenyző, akiknek nem mertem csípőset adni, ezért ők is kaptak egy verziót, amit részben Jamie receptje ihletett. Ez sem lett rossz, de azért a másik verzióban fog készülni a jövőben.

DSC_0049_small_2.jpg

Hozzávalók:
- 60 dkg csirkeszárny
- só, bors- 1 evőkanál méz
- 1 evőkanál olívaolaj
- 1 evőkanál ketchup
- 1 teáskanál barna cukor
- 0,5 evőkanál almaborecet
- 2 gerezd fokhagyma (zúzva)

Elkészítés:
Az előkészítés ugyanúgy, ahogy a másik receptben, a mázat egy nagy tálban összekevertem, és a beleforgatott sózott-borsozott csirkével együtt hagytam a hűtőben egész délelőtt pácolódni. A sütéshez egy tepsibe fektettem, alufóliával szorosan lezárva 55 percig pároltam 190 fokon. Utána fólia le, a maradék pácot egy kis mézzel sűrítve ecsettel rákentem, és maximum grillfokozaton 15 perc alatt sötétpirosra sütöttem.

Szólj hozzá!
Címkék: csirke méz

A bejegyzés trackback címe:

https://cookta.blog.hu/api/trackback/id/tr346202058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása